张海草

如果愿望会实现,那请给我金子

【超蝙】那个男人

好久之前就想用这首歌剪个视频的,但是,好懒……哪天有心情哪天再剪吧……

Macy Gray的《That Man》   仔细听旋律   然后唱that man听起来也特别像Batman   其实剪出来应该效果会不错……改了一些词,哪里不对一定要指出来啊【捂脸我英语太差……】



We always rock around

我们是世界最佳搭档

We always rock around

我们总能震撼全场

We gonna rock around

我们就要伸张正义啦

We always rock around

我们一贯那样

I was so happy 'bout the love I found

遇到这样一个人我真的很开心

'til I went to the party and I saw him

当我参加那场晚会  我遇见了他

Sayin', "Oh Rao,Oh Rao, I want that man"

内心在呼喊“哦,拉奥啊拉奥啊!那个帅哥归我了”

He stole my heart and he's killing me softly

他偷走了我的心,让我无法自拔

He stole my heart and he's killing me softly

他偷走了我的心,这是温柔的谋杀

Diana said, "Oh, if he's stealin'and killin' then he couldn't be Batman"

戴安娜说“如果他偷东西又杀人,那他一定不是蝙蝠侠”

(dark knight~)

(黑暗骑士~)

He bought me daily planet

他要给我买下星球日报(老爷:我没说过)

He's my biscuit

他是我的小甜饼

My personal knight of my solitude fortress

他是我孤独堡垒里专属的骑士

Hey baby, hey brother, hey sugar,

嘿!宝贝儿~   嘿!兄弟~   嘿!甜心~

you sure are a looker in your bling-bling chain and your Gucci shades

你穿金戴银精心打扮的样子真好看

He got the custom “Wayne” car

他开着专门为他定制的车

I think I'm comin' over, Sayin', "Oh Rao,Oh Rao, I want that man"

我要过去打个招呼,“哦,拉奥啊拉奥啊!那个帅哥归我了”

I'm gonna say it loud

我要大声宣布

I'm gonna say it loud

让全世界都听到

I was so happy 'bout the love I found

我是如此开心遇见了他

See, I went to fight crime and I saw him

瞧,我出去打击犯罪时,我又看见了他

Oh Rao,Oh Rao, I want that man

哦,拉奥啊拉奥啊!那个帅哥归我了

He went to me and I broke his mobile

他开车撞我,我撞坏了他的车

He used Kryptonite and he tried to kill me

他用氪石,他要杀了我

Diana said, "Oh, if he used Kryptonite and he tried to kill ya, he must be Batman"

戴安娜说“哦!如果他想要用氪石杀了你,那他一定是蝙蝠侠”

He's my favorite plaid shirt

他是我最爱的格子衬衫

He's my piece of pie

他是我的小苹果派

He's my very own personal “darkest knight”

他是我专属的最黑暗的“黑暗骑士”

Hey baby, hey brother, hey sugar,

嘿!宝贝儿~   嘿!兄弟~   嘿!甜心~

you sure are a looker in your heavy steel armor and your black-black cape

你穿着重甲和披风的样子真好看

He got the custom Bat-mobile

他开着他的蝙蝠车

I think I'm comin' over, Sayin', "Oh Rao,Oh Rao, I want that man"

我要过去打个招呼,“哦,拉奥啊拉奥啊!那个帅哥归我了”

Hey baby, baby, I've been lookin' all over universe

嘿,宝贝宝贝~我找遍了整个宇宙

You be my man, I will be yours, pal

你当我的男朋友,我也当你的,伙计~

I think together we could go real far

我们都会很开心的

Especially if we had a “tower”, you paid

尤其是当我们还拥有一座“塔”,你花的钱

You can get it, you bet it

我打赌你明白我说的是什么~

Hey baby, baby, I've been lookin' all over universe

嘿,宝贝宝贝~我找遍了整个宇宙

You be Batman, I will be your Superman

你当我的蝙蝠侠,我当你的超人

Extraordinary

非比寻常

(Batman~)

(蝙蝠侠~)

I wanna marry

想跟他结婚

(Batman~)

(蝙蝠侠~)

Hey honey, hey sugar

嘿,亲爱的!  嘿,甜心!

(Batman~)

(蝙蝠侠~)

you sure are a looker

你真好看~

(Batman~)

(蝙蝠侠~)

When I look at you, all I have to say is,

当我看向你,我只能说

"Batman!"

哦,天!蝙蝠侠!







干得出来这种事情的感觉只有机器鸡超,顶多再加一个乐高正联超……但是剪视频的设想是BVS亨超……

 
标签: DC 超蝙 superbat
上一篇 下一篇
评论(4)
热度(39)
©张海草 | Powered by LOFTER